fredag 29 augusti 2008

Penis 2 - Hälsospecial del 4


Den här rubriken blir ju inte tråkigare av att det mesta är helt felskrivet. Det är en bonus. I övrigt är rubriken och texten väldigt lustiga i sig. Själva grejen med att man kan ge sin penis till Island är jättedum och jättelustig, sen att någon journalist för det första tyckte att det var värt att skriva om, och sen att redaktören även godkände det, är ännu lustigare.
Vad gör de med penisarna sen när de fått dem? Hur i all världen kan man vilja skylta med att man tar emot penisar när man ska göra reklam för sitt land? Är det så mycket att vara stolt över, liksom? Om det nu verkligen är så att man gör det, varför ha det på pränt nånstans? Jag skulle inte vilja ha det. "Välkommen till Sverige, här har vi vacker skogsprydd natur, insjöar, fjäll och så kan du ge din penis till oss." Fel idé, fel nyhetsstoff, fel tänkt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är heterosexuell!

stargazer sa...

och jag är tjej, så jag kan skriva om penisar utan att bli osäker på min sexualitet.