söndag 17 augusti 2008

Ett litet inflik...


Jag måste bara publicera denna spännande ingress jag ramlade på såhär på småtimmarna. Det finns i vanlig ordning många frågor. Den första är såklart, herregud får man ens skriva så? Jag tycker ju såklart det är jätteroligt, men min humor är nog inget som platsar i ledande svenska tidningar. Eller så gör den uppenbarligen det. Kan det vara så att journalisten var full och översatte " - though the rides are better" till det otroligt smaklösa (men roliga) "ridningar"? Eller så driver de med oss, igen. Jag tror mer och mer på det här med att kvällspressredaktionerna egentligen är ganska intelligenta men sitter och roar sig själva med att slå vad om hur mycket skit de kan trycka i ansiktet på oss innan vi får nog. Åtminstone hoppas jag det. Det skulle kännas bättre så.



Aftonbladet, i natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

klockren, vill bara säga att din blogg är riktigt underhållande/ Axel Olason

Anonym sa...

HA HA! Du är kungen! fortsätt med det du gör och sluta aldrig

stargazer sa...

jag slutar inte så länge svenska journalister håller samma nivå av pantskallighet. och tack för era uppmuntrande ord! ska vi vara petiga blir det faktiskt "drottningen" ;)